denizefe
baslıktada yazdgım gb dort yası bıttı bır oglmvar uc gndr hıcbırsey yemıyordu dunden berı ates vardı sabah kalktık kaptgmgb dktra gtrdm 39.7ates rabbım dermansız dert vermesn ama cocugm ıkı gunde erıdı resmen 😭 analık ckk guzel anlatılmaz yasanır hamılelıkle alakası yok ama evlat ınsanın en narın yerı belkıde smdı hamıleyım dıyede olablr ama ben hep byleyım hasta olunca o benm brnumn dıregı sızlıyor 😭😭 bır kucuk atese bogaz enfeksıyonuna dayanamazken ben rabbım evldı ıcın hastane hastane gezen hastane odalarında gnlerce aylarca bekleyenlere sabırlar versın 🙏 saglıksıhhat versn hıc bır ana babayı evladıysa sınamasın 🙏🙏🙏