kelebek03-6 ben baby goat bir defa aldım ve çok pişman oldum. Ya bozuktu ya da gerçekten kalitesizdi bilmiyorum ama bebeğim asla içmemişti olduğu gibi çöpe gitmişti. Kokusu çok kötüydü biberonda biraz bekleyince (yarım saat) kırmızı kirmizi lekele oluyordu mamada. Normalde golden goat aliyordum onu bulamayınca denemek için almıştık. Ebebekten almıştık bu arada. Bozuk olacağını hiç sanmıyorum.