M-r-ve Ay ikiside güzel bende kız isimlerinde kararsız kalıyorum bu aralar ayla ismi çok hoşuma gidiyor
M_A Hazal herkes saçma sapan ısımler koyuyor yok mına Asu duru su bızım eski ısımler soyu gıdıcek gıbı