12 yıldır bilfiil sigara içen biri olarak söylüyorum, bırakmayı zerre düşünmemiştim, hatta aksine hep keyifle içerdim, yemeklerden sonra, muhabbet ortamında, kahve içerken vs..
Sonra hamile olduğumu öğrendiğim gün zaten çok erken öğrenmiştim (daha 2 haftalıktı öğrendiğimde) sonra sigaralarımı da içtim, ertesi gün bir daha ağzıma sürmedim.
İlk başlarda muhakkak canım çekti hatta nasıl 9 ay ben dayanıcam diye çok düşündüm , ama İnan'ın Allah sabrını veriyor.
En etkili yöntem benim icin korkmak oldu, eğer bebeğime birşey olursa ben ömür boyu o vicdan azabıyla nasıl yaşarım. biliyorum çok zor ama İnan'ın imkansız değil, annelik demek herşeyin üstesinden gelmek demektir zaten, bu ilk adımla başlayabilirsiniz işte. Herkese sağlıklı günler dilerim sevgiler