Benim için çok can sıkıcı bi konu acı seviyem düşük bacağımı bile aldırırken zorlanıyorum orayı o yüzden hiç yaptırmadım benim artık baya bi yayıldılar totoma ve bacağıma kadar sadece bacak için gittiğimde bile tansiyonum oynuyor sanırım rahatsızlanıyorum napcağı mı bilmiyorum doğumu nasıl yapcam onu gene hiç bilmiyorum 😔