D_Banutoklu benim doğum inşallah ocak ortasına geliyo ve ben biçok şeyini aldım hatta çok bi eksiği kalmadı diyebilirim, annem e bebeğin sitesinden almıştı hep uzun kollu falan. Şuan e bebekte her mağazada var mıdır bilmiyorum ama uzun kollu sweatler falan çıkmış. Bende netten ilkimbebe.com dan uzun kollu zıbın ve uzun altlar aldım kışın giyer diye. Mağazada çalışıyorum 3-4 haftaya mağazalara da gelir kışlıklar yavaştan