Melisahinn Benimde 2 gündür toplanma sertleşme çok oluyor dünde belimden sancı girdi kasıklarıma doğdu değişik birşey 3 dakika falandı eşim belimi ova ova geçirdi ama geçtikten sonra sanki o sancı hiç girmemiş gibi yaşamıma gülerek devam ettim sanki 5 dakika önce aniden tutan sancı ben değilmişim gibi eşime hadi çay dökte içelim dedim oda şaşırdı sancı girmemiş miydi diye 🙈Yani değişik bişiy gerçekten😀 Ama bu sertleşme sürekli olmaya başladı yarın nst günüm her hafta nst istedi doktorum sizde yakınınızda devlet hastanesi varsa acilden hemen bi nst çekilin derim bi sorun olursa doktorunuza ulaşın diye en azından 🤲🏻