cansualisa Ebbruc bize özelde ki doktorumuz verdi bacak arası yüzde yüz dedi as salonaaa dedi biz cunku kıza odaklıydıkkk ilk doktor öyle tahmin etti diye😀
girl_boy_annesi Ebbruc canım banada 2 farklı doktor erkek dedi ama bacak arasını görmedim sen gördün mü
Ebbruc girl_boy_annesi resim olarak vermedi ama 12+3 te gördüm canım bildiğin pipiyi. Son gittiğimde çok zor gösterdi bacak arasını bağdaş kurmuştu doktor %99 erkek %1 ide ben yine de yanılma payı bırakayım dedi
Sibelcvn QUEEN088 ben ikili tarama testinde erkek olduğunu öğrendim daha sonra detaylı usg ye girdiğimde kızımızın olacağını öğrenmiştik ve eşimle onun şokunu atlatamamıştık ama çok şükür sağlıklı dedi ye doktor bu bize yetti☺️💖🐣
Ebbruc cansualisa vermedi ya benim sıpa çok zor gösterdi kendini bu sefer bağdaş falan kurmuştu, keyfi baya yerindeydi 😂 çok yürüdüm, karnımı salladı falan ama işte zor gösterdi
girl_boy_annesi Ebbruc bende 12+2 de kendi çabam ile çıkıntı gibi bir şey gördüm ama 18. Haftada devlet hastanesi erkek dedi görmek istedim pipisini görüp ne yapacaksın falan abuk subuk konuştu
Arzu_uu cansualisa QUEEN088 Ebbruc girl_boy_annesi Hanımlar özele gıdiyorsanız doktorlarınız renkli de gostermıyor mu bebeklerınızı sadece normal ultrasonda ki gıbı sıyah beyaz gıbı mi bakıyor acaba
Ebbruc cansualisa annemi durduramadım ki ya, o çok önceden başladı almaya çoğu şeyi. Bende dedim sağlık olsun alayım alabiliyoken 🥰 hayırlısı olsun
cansualisa girl_boy_annesi ay manyaklar ya bu devlettedirler valla bak özele git kuzum kesinleşmesi için
Ebbruc girl_boy_annesi devlettekiler çok değişikler ya , hiç gitmedim olduğum yerdekilere güvenmiyorum çünkü ultrason bile yoktu geçen sene burda bebeğin kalbi durduğunda çatala yatıracaklardı beni . En iyisi özele git sen
girl_boy_annesi cansualisa ya en son gittiğim doktor garipti kız olsa bayıla bayıla söylerdi heralde çünkü şerefsşz erkek yok birtane daha kız olsaydı bilmem ne baya değişikti
Dubletombikdoner _edakrsu22 bana da özel de ki doktorum 11 haftalıkken kız demisti kiz dogdu 😂 bakalim bunda ne diyecek
Canselyaren Yaaa kızlar bnimfe salı günü randevum var tam 13 haftalik olucam cinsiyeti belli olurmu acaba🥲🥰