Beybiannesi 37 haftalık hamileyim 2 gündür ishalim var be zaten başından beri mide bulantım kusmam geçmedi 2 gündur hem deli gibi tuvaletimk yapıyorum hem ne yer icersem çıkarıyorum 🤦 benim gibi olan yada bilgisi olan var mii
hunilimom Beybiannesi ishal doğum belirtisi oluyor kusma da ben ilk gebelikte bebek kanala yerleşirken kusmustum çok
Xxz Beybiannesi canım 36. Haftadayim geçen haftadan başlayan bir bulantı iştahsızlık durumu çok net var birşey yitip içemiyorum bebekte kilo almıyor o yüzden bu hafta zorliycam kendimi . Geçmiş olsun. Gavisgon içiyorum çok zorlandigim zaman
Beybiannesi hunilimom 35 haftalıkken 1 buçuk santim acilmam vardı doktor normal demişti. Acaba omu arttı diye düşünüyorum. Sabahtan beride böyle olunca bı şüphelendim. Kasıklarımda ağrıyor bazen ama sancı gibi değil adet ağrısı gibi uzun süreli ağrıyor