Tugce17- doktorunuz mu ? Ben de yarin ilk defa gidicem. Bi kac duyuma gore iyi diyolar. 2 senedir bejek istiyoruz kendi doktorum da özel klinigi felan var ama iki kere de rshim filmi cekti olumsuz oldu bi tupum tikaliymis oyle demisti. Ilk rshim filminden ertesi ay gebelik oldu ama kimyasaldi. Ikinciyi iki ay once cektirdim gebelik olmadi. Sahsen benim icin zaman kaybi oldugu icin bende sedat beye gitmek istedim acikcasi ama yine de olumlu sonuc alir kiyiz acaba diye de dusunmuyo degilim😔😔