Kızlar 30. Haftama girdim, yalancı sancı sizde nezaman başladı ve nasıldı tarif edebilirmisiniz ?
İlk defa tam sancı dediğim andayım şuan oturamıyorum ayakda bir sağ bir sola değişik değişik hareketler yapıyorum, iki kasığımada bicak saplanır gibi alt karnıma yani ve belimede vuruyor ama genel olarak sancı 40saniye felan sürermiş bu uzun sürdü 2dk gibi birdaha girermi bilmiyorum takip edicem az önce oldu bu zorladı bıraz beni ama ondan önce bugün karnım cok sertleşdi sağ alt tarafımda top gibi baya sertleşdi karnımı ovalaya ovalaya bıraz kendine geldi o da ağrı yapıyodu cünki ondan haric bugün normalden fazla idrara cıkıyorum sanki ve her idrardan sonra böbreklerim sancıyodu acaba enfeksiyon mu ? Anlamadım gitti 😢