ZeynepKaya27 Merhaba, Doktoruna danışan var mı acaba ? Oksoparı göbekten vursak bebek için sorun teşkil eder mi?
132025 ZeynepKaya27 neden etsinki genelde göbekten vurulan bi iğne zaten 27haftalığım hep göbekten vuruyorum
1Ada1 ZeynepKaya27 ben hep göbekten vuruyorum canım merak etme bebeğe zarar vermiyor başı ufak bişey zaten
Leyla1938 Gebeliğim ve hep göbekten vurdum en yağlı ince yeri seçmeye calisiyorum. En az acıyan yer göbekmis. En çok kol aciyor diyorlar oyuzden hep devam ettim göbekten vurmaya yani bir zararı yok
Deletedmom_33 ZeynepKaya27 Ben vuruyordum ilk haftalarda. Sonrasında kullanmadım zaten ama ucu ufak birşey sorun olacağını sanmam