Kızlar sizden çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum benim bebeğimin plesantası aşağı da olduğu için doktor çok fazladır yorulma yürüyüş yapma falan diyor bende bugün markete gitmek zorunda kaldım markette yokuşu çıkmak zorundayım gitmek içinde uzak biraz her neyse eve geldim kasıklarım da çok ağrı vardı üstelik iç çamaşırım su içindeydi acaba su mu yoksa altıma mi kaçırdım küçüğümu diyerek şuan soklardayim resmennn😓