Kızlar bebeğimin ismine çok zor karar vermiştim hep iki isim arasında kaldım Neva Ve İkra ama İkraya karar verdim doğumuma bir aydan az kaldı herşeyi yaptırdım. Çıkolatalar, hediyelikler, hastane çıkışı, kapı süsümüz herşey. Yaptırmamış olsam Nevaya dönecektim şimdi ne yapsam 🥺