lavinia12_ Kızlar 32+4 haftalık olduk bebeğim aşırı aşırı topluyor kendini ve bu bir kaç dakika sürüyor sürekli uzanıyorum onun için yuruken altta baskı oluyor bebekde tam göğüs altında toplanıyor 😐
eslemesila lavinia12_ bebegin toplanması kasılma oluyo canm çok oluyorsa doktoruna görüş magnezyum verebilir kasılmalar için iyi geliyor
rkyycbnn lavinia12_ slm bizde 34+3 üz tam gögsümğn altında sürekli arada kasılma degişik agrılar giriyo yürürkende zor oluyo artık gittikçe sonlara yaklaştıkça illaki zorlasıyo
Canpolat lavinia12_ Eğer e reçete olarak verilmişse reçeteniz 3 iş günü içerisinde almanız gerekiyor geciktirmeyin .3.günün sonunda bitiyor tekrar yazdırmak zorunda kalırsınız ya da ücretli almak zorunda kalırsınız bilginiz olsun.
rkyycbnn lavinia12_ yani tabi normal ama sezeryan olacaz o yüzden normal dogum agrısı sancısı hiç çekmedim nasil bişey bilmiyom bazen agrı giriyo 😂