Riskli olacağını düşünmüyorum. Doktora gittiğimde 30 haftalıktım şuan 31 haftalığım. 1 ay sonra yolculuk yapabilir miyim diye sorduğum da dinlenerek kendini yormayarak gidebilirsin bir sıkıntı olmaz demişti. Bende gideceğim zaman 34 haftalık olacağım muhtemelen veya 35. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum ben.