OzgeSyr_ Bebegim 5 gğnlük sarılık olmasn dıye mamada verıyoruz emzırıyorumda arada sağarak da verıyorum fakat sutumu nazlanarak mamayı lokur lokur içiyor tedırgın oluyoruz neden olabilir sutumde mi bi problem var acaba fikri olan var mı
Kleopatraa OzgeSyr_ Bir fikrim yok canım ama pekmezle şerbet yapıp içersen sarılığa çok iyi geliyormuş bende devamlı pekmez şerbeti yapıp içtim çok şükür ilerlemeden 3..4 gün içerisinde geçti sarılığı.. Ama neden öyle yaptığını bilmiyorum. Üstte kalsın
eslemesila OzgeSyr_ sutunuzde bir problem yok sadece daha yeni olduğu için emmek ona zor geliyor ve biberondan mama şarıl şarıl kendi geliyo o kolayına kaçıyor diye ama sizin yerinizde olsam mama vermeyi bırakırım sık sık emziririm çünkü kolaya kaçmak bebekler için çok çekici oluyo o yüzden memeyi bile reddedebilir
Gulcanozzz OzgeSyr_ anne sütü daha tatsız tuzsuz mamanın bi tık şeker oranı yüksek olduğu için daha güzel içiyorlar yani sütü sağıp biberonla bile verseniz mamayı yine daha iştahla içeceklerdir. Ama sütte problem olduğu için değil yani
OzgeSyr_ eslemesila benım kızım dusuk dogum agırlıklı doğdu haftasında ama 2200 gr o yüzden mama takvıyesı vermem gerek sarılıktan 1 gunde tedavi gördü sütümü de sağıp veriyorum tam ememiyor
Ladybird06 OzgeSyr_ Biberon kolayına geliyor çünkü. Memeden çekmek daha çok efor gerektiriyor. Mümkün mertebe emzirin, mamaya ağırlık verirseniz meme reddi yapabilir.
PapatiA OzgeSyr_ mama yı en az günde 4 defa ver yoksa sarılık zor gecıyor anne sütünde ne olcak ısıne gelmiyor ondan ama ısrarla vermeye çalış
Sonikiuc OzgeSyr_ mamayi verdiğiniz biberonda önemli. Oradan kolay geldiği için yorulmuyordur ama memede çok efor sarfetmesi lazım.
cansualisa OzgeSyr_ kuzum mama daha kolaylarına geliyor pıtırcıklarınnnn lukkkk lukkk gidiyor meme emme biraz zorlanıyorlar Bnm kideee öyleydi hiç pes etme sütün caglıncaaa inş lukkk lukkk emcek minik😀 hayırlı olsun
cansualisa OzgeSyr_ lansıhonnn aldım kızımda mama destekli anne sütü 3.5 aydan snra mamayı bıraktık kuzum en yakın biberon anne göğsüne buyduuu çocuk doktorumuz önermişti