dentin herkesin sancısı çok farklı tamamen yapıyla alakalı birde hamilelikten hamilelige bile değişiyor mesela benim ilk doğum sancısı bas ağrısı ve mide bulantısı şeklindeydi o kadar siddetliydi ki anlatılmaz sonra suyum geldi sonra suni sancı verildi çünkü kendi saçımla doğum olmazdı. Ama diger doğumda ise özel bölgeme vuruyordu ve nefes dahi aldirmiyordu iki doğum iki farklı sancı şekli sizinde muhakkak farklı bisey olur ve doğumun başladığını farkedersiniz mesela bazen doğumdan hemen önce ishal belirtisi de olan var