nurtanesiiii seni o kadar iyi anlıyorum ki emin ol ben hamileliğimi bile öyle ağlayarak öğrendim kasık ağrısını hâlâ çekiyorum iki büklüm oldum doktora giderken dogrulamadım düşün ağlamaktan helak oldum artık gözlerim şişti eşim en son dedi bu böyle olmaz kalk hastaneye gidiyoruz birde ayıptır söylemesi ilişkiye girmek istedik o kadar canım yandı ki anlatamam öldüm öldüm dirildim resmen o gece. İki gün geçti üstünden ağrı gitmiyor hâlâ kasıklarımdan kalkamıyorum ağlamaktan delirdim ikinci günün gecesi doktora gittik hem hamilesin hemde yüksek enfeksiyonun var dedi bana genç kızken de olurdum hep geçen hafta ateşim 39a çıktı enfeksiyon yüzünden iki gün yattım hastanede o yüzden seni çok iyi anlıyorum antibiyotiğini kullan mutlaka