ayca_hztm Merhaba. 30 haftalık olduk ve boğazlarım çok kötü durumda. Öksürmekten ciğerim çıkacak nerdeyse. Hafta sonu direksiyon sınavım var. Ne yapmam lazım geçmesi için. Öksürük ve yatınca burun tıkanıklığı harici birseyim yok çok şükür.
Skdinc ayca_hztm Canım bende öyleydim bir haftadır. 30. Haftadayım. Zencefil bal limon çayı yapıp içtim bol bol su içtim. Burun tıkanıklığı içinde okyanus suyu aldım sıktım. Ağrım olunca parol içebildim sadece.
Kubra_miray_szr ayca_hztm 2 bardak sütü tencereye al 5 tane diş sarımsak kabuklarını soy ikiye böl at sütun icine ve kısık atesde kaynat kaynadıktan sonra sarımsakları al sütü iç kimisi 1 kaşık balda en son katıyor bardaga çok iyi geliyor bu
Skdinc ayca_hztm yok canım. Toz zencefil, bal, limon birer çay kaşığı bardağa koy üstüne de sıcak su ekle karıştır şifa niyetine iç Allah ın izniyle ben senelerdir bunu içerek antibiyotikten kurtuluyorum. İnşallah şifa olsun