Kızlar selam 2 düşüğüm var , hamile kqlmamda problem yok ama 1.bebeğimin kalbi atmadı 2.si ise kalbi durdu 9haftada 2 kere kürtaj oldum, rahim filmi temiz kromozom temiz az bi pıhtılaşmam var. Salı günüde ege tavmergene gidicez kendisi çok iyi bir profmuş ve tüp bebek merkezide var ekstra. Bileniniz var mı doktoru ? Çok stresliyim nasıl bir süreç bekliyor beni bilmiyorum