Yasemin_9 Benim doktorum 2 Li test yaptırmadı ultrasondan ense kalınlığı ve burun üzerinde görmesi gerektiğini görmüş direkt 3 lü yaptıralım dedi bende 3 lü yaptırdım yarın sonucumuz çıkıcak hayırlısıyla inşallh🙏🏻
esmaozdemir76 Deletedmom547899 bana da riskli dedi ama hiç kendimi helak etmiyorum nasip Rabbimden gelene yapacak bişey yok o yüzden keşke sizde sakin kalabilseydiniz
Deletedmom547899 esmaozdemir76 üzgünüm herkesin kişilik yapısı farklı.Tabiki herşey Allah’tan bunun bilincinde olarak amniyosentez vs.test yaptırmadım.Eşim hamilelik sürecinde yanımda yoktu psikolojik olarak kötü hissettiğim bir dönemde sakın kalamadim.Sevindim adınıza sakin kalabilmissiniz.Hayirli doğumlar dilerim:)
esmaozdemir76 Deletedmom547899 anladım umarım sizde sağlıklı bı sekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Tekininannesi Busra_05 kesinlikle yaptirmayin benim doktorum 2li den sonra 3luye gerek duyup yaptırmadı ama gorumcemin 9 ay hamileliği zindan olmuştu 2 li temiz çıktı 3 lu yaptırdı riskli dediler dogurana kadar bebek hasta olarak bildiler şükür sağlıklı doğdu
Bottesini Busra_05 benim daha önce düşüklerim olmuştu ve yaştan dolayı istediler. Bebeğin kendisinde bir sıkıntı görmemişlerdi ikili testi temizdi.