Hande3535 2melekannesiiit hevesinizi kırmak istemem ama o gördüğünüz %90 yolk sac yani beslenme kesesi. Herkeste olur yaklaşık 10. Hafta civarı kaybolur.
eslemesila 2melekannesiiit bilmiyorum ama bu nasıl oluyor bilmiyorum biri bize yardımci olsun hiç bir linki açamıyorum ne yapmam lazm açabilmek icin
2melekannesiiit Deletedmom_15 🙈bana sağlık ocağında ki doktor ilk ultrosan da da ikizmi diye sormuştu bu da böyle olunca acaba dedim
2melekannesiiit Mor_papatya_ 🙏 çocukken bile com heveslenirdm rabbim gönlüme göre vermiştir inşallah 😊
2melekannesiiit Ilahem maalesef ben kanama dolayiyla gittim doktr asla ilgilenmedi kalp atışına bajarm bişi yapmam ben diye keserek den muayene etti kendi doktorumda 6+3 de gittm öyle bişi demedi
Melismelo Doktorunuz söylemedimi birşey ? Cünki bendede sanki bir yuvarlak birşey vardı ve olduğunu anlamamışdım eşimde hatta bir bebek dahamı var demişdi ama tek bebek yani bilemedim🤷♀️ İkiz olsa doktorunuz söylerdi kendisi
2melekannesiiit Melismelo salı günü gideceğim öğrenim o zmn aman şimdi merak ettm hiç çevremdekiledde de görmedm böyle
Skdinc 2melekannesiiit tek crl ölçümü gördüm bende kalp sesini dinlerken tek ses mi duydunuz çift ses mi?
2melekannesiiit Skdinc doktor çok salise ile yarışır şekilde.acti kapattı kendi doktorm değildi bu kağıdı veeren