Kızlar merhaba şuan 36 haftalık hamileyim Perşembe günü kontrolüm var doktor gün vercek ama ben öyle istemiyorum eğer 40 haftaya kadar suyum gelmezse 40 hafta gidip doğum yapmak istiyorum bu arada çatım dar olduğu için sezeryan olcam mecbur siz bu konuda ne düşünüyorsunuz bebeğin kendi gelmesi bence en doğru olanı diye düşünüyorum