Ertugrulum bende 34+6 haftalıgım aynı agrılar bende de oluyor belim kopuyor sanki kasıklarımın agrısından duramıyorum zaten acile gittim idrar testı yaptılar enfeksıyon cıktı antıbıyotık verdı doktor nst ye girdim az sancılar çıktı son ay oldugu için artık normal dedi doktor sadece sancıyı kontrol et dedi eger sık sık aynı dakıkalarda geliyorsa sancın hıc bekleme dedi