Lito Kizlar gün almaya gitiginizde doktorunuz size kaç gun sonra doğuma karar verdi kaç hafdalik sezaryen oldunuz
2bebe1gebe Lito 2. Sezaryanımda 37de gidip 39+3e verdi günü 3. Sezaryanım içinde 35+6da gittim 38+6 olarak verdiler
Lito 2bebe1gebe 37+0 da gün almaya tarih verdi acaba hemenmi verir yoksa 4.5gun falan atarmi diye merak ettim tesekur ederim ❤️
Semra41 Lito gelişim olarak ⅔ hafta öndeyiz ayrıca benımkı asagıya cok baskılıyor çatımda dar doktorum çok beklemeye gerek yok normal olmaz dedı
Nesrincente Lito ben önceden tahmini ne zaman olur dıye sormuştum adet tarıhıme göre heseo yapıp 11 12 si ayın demişti sonra ki kontrollerde de hep oyle seyretti tabi nst de ki dan ı da önemli sancı olup olmaması suan 11 ınde sezeryan olucam