Nur321 Kızlar ana kucağı aldınız mı gerekli mi birde alan varsa model atabilir mi fikir olmasi açısından
ElizzMom Nur321 https://www.tommybaby.com.tr/urun/vauva-pronto-ev-tipi-ana-kucagi-ana-dizi-sirt-ayarli-kademeli-oyuncakli-sallanir-besik ben bunu aldım hem sağ sol sallanıyor hemde koltuk hizasında sende otururken rahatça kullanabiliyorsun 😊
lunam Nur321 https://www.hepsiburada.com/tcherci-pabeki-3-kademeli-oyuncakli-sallanir-ana-kucai---bej-yurt-diindan-p-HBCV00000Y2R47?magaza=TCHERCHI&url_src=and-product-detail ben bunu aldım çok memnunum. Yaylandığı için kızım bayılıyor, epey oyalanıyor kendini sallayarak ve oyuncaklarıyla.
Deletedmom52620 Nur321 https://ty.gl/wlhrlaft83 https://ty.gl/9cf244y14h ikisi arasındayım eşim otomatiklere merak salmış videolarda görüyor diye tahmini yukarıda ki olacak
Nur321 ElizzMom evet birinde görmüştüm bunu 1. 5 yaşına kadar çocuğum bunda yatti demişti bende büyük ihtimal bundan alacak gibiyim inşallah bebis sever 😀
Nur321 2bebe1gebe güzelmiş ama fiyatta güzel ya ben daha makul idare edebilecek bir şeylere bakınıyorum fikir için teşekkürler 😊
ElizzMom Nur321 valla bende birinde görüp aldım kocaman salonda yatar artık yanımda 😂 ekimde kullanıp görücez inşallah 😊
Nur321 lunam bunu da fenomenler de görüyordum içinde bebis uyuyor mu yoksa sadece oyalanmak için mi duruyor içinde arada indirime giriyor bu ürün takipte kalayım yinede
elmaliiturtaa lunam bundan bende aldım daha kullanmadım ama komşum önerdiği için tercih ettim aşırı memnun koluna takıp her yere bununla gidiyor bebeği sürekli ağlıyor normalde ama buna koyunca çocuktan çıt çıkmıyor umarım benim kızımda sever 🌸
betul12f lunam bende bunlardan almayı düşünüyorum.Yeni doğandan itibaren kullanılıyor mu bide kaç yaşına kadar gider biliyor musunuz
lunam betul12f ben ilk ayından beri kullanıyorum, 5buçuk aylık şu an. Bildiğim kadarıyla 2 yaşına kadar kullanmaya uygun, tabi bi yerden sonra bebişler oturmak istemeyebilir 😀
Nur321 Deletedmom52620 linkler basıyorum ama hiç biri açılmıyor neden ki diğerlerini de isimlerinden baktım googleden
kelebek_17 Nur321 https://www.hepsiburada.com/fisher-price-safari-ana-kucagi-yikanabilir-sakinlestirici-titresimler-icerir-gwd38-p-HBV000018FTQX ben 4moms alcaktım iyi ki almamışım. bundan çok memnun kaldım. yalnız yenidoğan için bel boşluğu fazla olduğundan ilk 1,5 ay içine minik bir döşek koyup kullandık. şimdi 2,5 ayı geçti oyuncaklarını taktık çok güzel oyalanıyor, çok ilgisini çekiyor, onlarla konuşmaya çalışıyor. tavsiye ederim.
betul12f lunam evet 2 yaşa kadar belki zor olabilir ama rahatlatıyorsa kullanılabilir yine belki de 😅
lunam betul12f 2 aya yakın annemlerin yanında kaldım, o sürede kızım aşırı kucakçı oldu ona rağmen o anakucağı onu çok güzel oyaladı, o halini görünce iyi ki almışım dedim 😀
betul12f lunam yaaa bende alayım kesin banyjörn markasına bakmıştım ilk onlar çok fazla geldi.Sizin aldığınızla zaten aynı mantık pek bi fark göremedim.