GGkaya3435 LÜTFEN ALLAH RIZASI İÇİN BU POSTU GÖRENLER BİRER AYETÜL KÜRSİ okur mu benim için????😔😔 Açılmam 2 cm.40+3 teyim suyum yeterli ama günüm çok geçti ve bebek hareketleri tamamen durduğu için sancım olmadığı için mecburi suni sancı alıyorum kaç saate doğum olur bilmiyorum lütfen okuyun benim için ve diğer tüm hamile kardeşlerimize 😔😔
Tuba704 GGkaya3435 okudum dilerim harika bir ilerleyiş süreci yaşarsın ve güzel hikayeni de bizimle paylaşırsın 🙏🙏
Naz1905 GGkaya3435 rabbm kabul etsin insallah okudum canm saglıcakla evladını kucagına alman dileğiyle🙏🏻
MasalAlparslanMom GGkaya3435 benim açılma 9cm olduğunda 1 saatte doğurmuştum . Duş al sık sık özellikle beline sıcak su tutsun biri. Bende suni sancıyla Doğum yaptım. Allah bir avazda kurtarsın inşallah