egemomss ben özel kliniğe gidiyorum anlaşmalı olduğu hastaneler arasından seçiyorsunuz doğumu. Benim doğum istediğim hastane normalde 14 bin istiyor doğuma ordaki doktorlar ile doğurunca. Fakat benim doktorumun anlaşması o kadar iyi ki sadece 7 bin tl veriyorum toplam hastane ve doktor ikisine. Duyduğuma göre doktorum kendine 2 bin hastaneye 5 bin olarak bölüyormuş. Çok da ünlü eski bir doktor bursada tanımayan yok muhtemelen sürümden kazanıyor gibi. Siz doktor seçerken sorun ama bazıları ikisine ayrı ayrı istiyormuş