iremsknn Merhabaa, beni aydınlatır mısınız? Hatta rahatlatır mısınız ağrı eşiğim yüksektir çok büyük korkularım yoktur ama büraz tedirginim ve yarın sabah muayene randevum var ☺️
Elifsntrk iremsknn hiç korkulacak bişey yok ufak bir muayene ama kendini kasma kendini kasar ve sıkarsan çok basit bişeyi kendin zorlaştırırsın