S1_ Güzel hamişlerim gebeliğimin 9. Haftasında ama çene bölgemde aşırı sivilcelenme oldu gebelikten önce de hiç yok bu durum normal mi ya da benim gibi bu durumu yaşayanlar nasıl önlem aldı geçici bir durum mu bu sivilcelenme ve ilk gebeliğimm biraz tecrübesizim🥹
S1_ Elifakkara bu markanın özellikle gebeler olan bir serisi var mı yoksa akneye meyilli cilt tipi yeterli olur mu daha önce dermatoloji doktorumun yazdığı bir eczane yapımı tonil vardı onu kullanıyordum ama gebeliğimi söyleyince ilk 3 ay özellikle bir şey kullanma dedi ama önüne geçmezsem de sanki giderek artıcak bu da beni mutsuz ediyor
Yesimm95 Ay evet bende de oldu ilk 3 ay ama sonra azaldı, hamilelikte yağ depoları dolduğu için normalmiş. Beslenmene dikkat et yağlı, şekerli falan yememeye çalış 😊
S1_ Yesimm95 hiç yağlı yemiyorum ama sanırım hormonal bir de izmir de yaşıyoruz çok sıcak o da etkilemiş olabilir mi diye düşündüm ama dediklerinize dikkar edeceğim teşekkürler kızlar😇
Elifakkara S1_ var mıdır bilmiyorum.Gebelere özel bir güneş kremi var diye biliyorum.Ben aynı markanın güneş kremini de kullanıyorum çok iyi geliyor eczaneden aldım her ikisini de gerçekten cildim dermotolog’ların verdiği ilaçlarla düzelmedi ama bu iki ürün çok iyi geldi
Glshozcn İlk aylarda benim de çok sivilcem çıkıyordu ama sonra sonra azaldı. Son aylarda hiç çıkmıyor.
S1_ Glshozcn kesinlikle inşallah covid tekrar artmaz önümüzdeki dönemlerde de sorunsuz bir gebelik geçeririz 🤲
S1_ Elifakkara Elifakkara eveet ben de bu markanın ürünlerini çok fazlaca duydum ilk işim yıkama jelini ve güneş kremini araştırmak olacak tavsiyeniz için teşekkür ederim😇