Kızlar Ankara da yaşıyorum, ve hamilelikten ötürü hiçbiryere gitmiyorum normalde. Geçen akşam 2 gün önce görümcemlere gittik bayadır görüşemiyoruz diye aylar olmuştur. Eve geldiğimizde eşimde bende ishaldik önce yediğimiz birşey sandık ama herkes iyiyiz dedi olsaydı hepimize olurdu. Sonra eşim kemiklerim ağrıyor falan dedi işyerinden mi aldı acaba halsizdi çok ama ne ateş ne başka birşey taşıyıcı mı acaba? Şimdi bende kemik ağrıları, sürekli uyku, ishal, kan kusma, sarı su, soğuk soğuk terleme ve bebekte bugün öğlen bi tekmeler hissettim daha yok 🤷🏻♀️ Gidip test vermeli miyim? Yoksa havalar bi sıcak bi soğuk onunla mı alakalı acaba? Hastaneye gidip sağlıklıysam daha beter hasta olmaktanda korkuyorum. Çok çelişkideyim.