Bsragrkan 7 haftalıkken kanamam başladı düşük yaptım,kürtajla aldılar. Üstüne iki kimyasal gebelik yaşadım.. (bunlar bi sene içinde oldu). Şuan 19+4 hamileyim. Kızım oluyo.. ama psikolojik olarak önceki gebelikler yüzünden çok yıpranmıştım. Yeniden hamile kalamıcam mı kalsam da hep kötü mü biticek diye kendimi yedim bitirdim.. son kimyasaldan sonra detaylı araştırmaya girdim.. genetik testler, kan testleri vs her şeyi yaptırdım.. artık olmayacak heralde hsg çektirip kendimi dinlenmeye bırakayım dedim. Hsgden sonraki ay hamile olduğumu öğrendim..
Umudu kesme, stres olma, gerekli araştırmaları yap, gerisini de Allaha bırak
Umarım her şey istediğin gibi gider😘