Sema0010 benım ilkinde (kız) hıc hıssetmedım hıckırık.bu 2. Bebekte(erkek) 25.haftada sabag akşam 2 dk boyunca hıçkırığını hıssettim.30 haftalık hala aynı… genelde tatlı guzel seyler yıyınce bızım yedıklerımz amniyon sıvısına gecıyor tadı,, bebek onu yutmak ısteyınce hıçkırıyormuş.kalp GİBİ atıyor 2-3 dk boyunca sonra gecıyor.🥹😅