Elayfers ayyy gerçekten bugün aynı şeyi anneme söyledim 28 hafta üzeri olsaydım napardim dedim ya 🥲 Allah kolaylık versin canım valla. Benim doğumum aralikta olacak inşallah rahat edeceğimiz bir dönem..lohusalık da çok zor çünkü o ateş basmalari falan. İlk doğumum Haziran’da olmustu havayla mücadele etmek zordu 🥲