Geberdim geberdimmmmm neeler yapmadım ki parol bir buçuk saat sonra etki edip etkisi sadece yarım saat süren bir ilaç malesef. Özellikle dış agrisinda çok faydalı değil ben karanfil yağı aldım sürekli onu sürdüm bebegimin gelişim haftasını bekledim sonrada gidip kanal tedavisi oldum ama geberdim Allah yardımcınız olsun 🙏