Hanımlar merhaba. 11+2 aylık hamileyim. Yavrumu ilk öğrenip takviye edici ilaçlara başlayana kadar herşey normaldi. Sonrasında bağırsaklar resmen işlevini durdurdu. Doktorum bir ilaç verdi o ilacı içmeden asla tuvalete çıkamıyorum. Çok zorlanıyorum. İkinmak zorunda kalıyorum. Aynı şeyleri yaşayan var mı, kabızlık hamilelikte ne zaman geçiyor ?