begonvil16 doğumdan sonraki süreçte de çok ilgiliydi iki gece yattım hastanede kendini ne zaman iyi hissedersen çıkabilirsin dedi, kanım düşüktü kan takacaktı kanıma baktı ameliyatta kan kaybettim diye kontrole gittim 4 gün sonra dikiş için adamın dikişi bile güzel yani 🤣🫶🏼 Tekrar söylüyorum allah razı olsun ameliyathane ekibi de çok ilgili perdenin yüzünüze doğru olan kısmı ayrı çalışıyor sizinle ilgileniyor alt kısmı bebiş için uğraşıyor Zaten sürekli benimle konuşan bir hemşire vardı, korkmanıza gerek yok yani birdaha olsa yine sezeryan yapardım çok korkarak ağlayarak girdim çıktığımda Volkan beye dedim sizi zorladım kusura bakmayın oda senin Naz kapris için yapmadığını bildiğimden hiç önemli değil dedi öyle insanlara tahammülü yok yani , hayırlı doğumların olsun canım inşallah doğru doktor seçimi önemli 🥰
-