Sema3225 Karın ağrısında sıkıntı olacağını sanmıyorum. Benim o haftalarda karnım ağrıyor, geriliyor gibi oluyordu. Büyük ihtimal karın genişlemeye çalıştığı için. Senin 2.hamileliğinmiş ama ilkinde olmamış mıydı ? Baş dönmesi de normal bence tansiyon düşüp çıkabiliyor. Benim de oluyo arada baş dönmesi. Bir de benim karnım hiç yoktu. 18.haftada çıktı birden.