pinarsabrii Neşe hanıma bende gidiyordum, ve maalesef eşimin varikoselini benim rahim darlığımı fark edemedi ve üstünde durmadı. Çocuk istememize rağmen deneyin bir sorun yok vs dedi ve 1 yıl devam ettim ama benim için hayal kırıklığı oldu 2,5 yıl geçti başka doktora gidiyorum tüp bebekle hamile kaldım. Ben histereskopi oldum eşimin varikoseli varmış biraz daha dr değiştirmesek azospermi olacaktı neredeyse ki çok şükür başka doktora gittik ve fark edildi. Doktor çok özeldir herkes için ama benim Neşe hanımla maalesef böyle negatif bir deneyimim oldu.. Rutin kontrol için tavsiye ediyorum ama gebelik için etmiyorum 🎈