elifemirasaf Kızlar kan geldi ama çok pembemsi değil acile geldim nst alttan muayene doktor ameliyatta gelmesini bekliyorum sancı yok
Ipek3427 elifemirasaf Canım sancın yoksa niye gittin benim bir hafta önce nişanım geldi hala bekliyorum gitmedim doktora
elifemirasaf Ipek3427 panik yaptım doktor da kan olursa gel demişti geçen haftada 1 cm açıklık ve rahim ağzın da yumuşama vardı o yüzden geldim
Ipek3427 elifemirasaf Ama kontrole gidiyorum tabiki sadece sancımı bekliyorum zamanım tam dolunca gereken yapılır zaten