Benimennembirmelek Kızlar şuan 24+5 olduk en son iki hafta önce gittim kontrole bı sonraki kontrole ne zmn gitmeliyim sizce
Kleopatra- Benimennembirmelek Ben 1 ayda bir gidiyordum. Şimdi 31 haftalık olduk biraz daha sık gitmeye çalışıyorum ama bir hafta da bir değil tabi biraz bekliyorum :)
4cocukannesi Benimennembirmelek ayda bir gitmek yeterli doktorun daha erken gelmeni soylemedikce bir daha ki muanede bir sonraki muaneye ne zaman gelmeliyim diye sorabilirsiniz
MeriHera Benimennembirmelek normalde Dr bunu söylemesi lazım normal bir gebelikte ayda bir gidiliyor ama sizin durumunuzu bilemiyorum
Benimennembirmelek Mehtaphalil cnm bana renkli ultrasona git randevu al dedi ama ben randevu bulamadım gidemedim onun için tarih vermedi
1erkekkannesiiii Benimennembirmelek bize doktor tarih veriyor her gidişte genelde 2-3 haftada bir çağırıyor. 7 haftada, 10. Haftada, 12 haftada bide geçen hafta gittik 22 Ağustos yine çağırdı. Doktora sorun her gittiğinizde
Ebruka02 Kleopatra- bana kalsa da öyle yapmak çok mantıklı ama özel olunca muayene ücretli 500 TL oldu artık 😤
Gmzbiri Benimennembirmelek o haftalarda ayda bir gidiyodum. 30lu haftalarda daha sık gidiliyo. Ama her gebenin durumu farklı tabi doktorunuza sorsanız daha doğru.
Kleopatra- Ebruka02 Evet malesef herşey çok pahalı. Kendi canım için olsa asla üstüne düşmem ama evlat konu olunca göze gelmiyor.
Merve201119 Benimennembirmelek 27.ci haftada yada 28 de gidebilirsiniz bebeğinizin hareketlerini hissediyorsunuzdur zaten o haftalarda ideali 3 4 haftada bir gitmek