Bende 34 haftalıgim çok altta da hissettiğim oluyor üstte de o haftalarda cikicakmis gibi olurdu bazen doktora gitmiştim bebek baş aşağı pozisyonda baskı yapıyor demişti birde ne zaman enfeksiyon olsam yaşadım bu durumu doktorunuza mutlaka muayenede söyleyin