Benimde 7 yaşında ikizlerim var ekimde korunmayı bıraktık haziranda hamile olduğumu öğrendim tam 8 ay sürdü adetim düzenliydi sorun neydi anlamadım ikizlerde 2 ayda hamile kalmıştım hemen bundada öyle olur diye düşündüm ama olmadı şimdi ters zamana denk geldi okullar açılıyo ikizler 1. Sınıfa başlycak ben şubatta doğum yapıcam kayınvalidem annem falan gelicekler yanıma ama be olursa olsun cok zorlanıcam