smallbaby cetintas herzaman zararlı bırakabiliyosan bırak 20 yuldır içiyorum bırakamadım bu zıkkımı😩😩
eylulicten cetintas gebelikten sonra icemedim nedense tadi bi tiksinme yaratti. Canim bazen cok cekti bi tane iceyim dedim tadi oyle kotu geldi ki sondurmek zorunda kaldim mesela :)) 9 ay icmiyorsam da daha da icmem zaten birakmis oldum. İlk 21 gun kurali vardir ya bizimki 9 ay :)
Pinpirikanne Ayse-m bi sorun cikti mi canm? Bende içiyorum kilosu az dedi doktor sigaraya bağladım kendi kdnme cok üzülüyorum
minnoskiz- @cetintas 6.haftaya kadar içiyordum sonra şişlinlik hazımsızlıkla birlikte hiç içmek istemiyorum icemiyorumda sadece gece yatarken adet yerini bulsun diye 1 tane içiyorum yarısını içime çekmiyorum bile.
immos İlk gebeliğimde de tiksinmiştim bunda da 5. Haftada inanılmaz tiksindim içemedim, doğumdan 3 ay sonra falan başlamıştım diğerinde bakalım bunda ne olacak 🫢
Ayse-m Pinpirikanne hayır canım şükür hiç bir problem çıkmadı kilo almada da bisey olmadi inşallah bu bebegimde de bisey olmaz içemeden duramiyorum ben.
Dnz35 Pinpirikanne bende malesef hala içiorum bırakamadım 18 hftalık oldum . Ama şukur kilosu haftasına gore iyi dedi doktor. Sigraya baglma
Pinpirikanne Ayse-m bnde duramiyorum aşırı stres yapıyorum ama biandanda vicdan azabindan ölüyorum hayırlısıyla bi bitirsek bu süreci 34 haftalik olduk şükür.sen gunde kac tane iciosun canm?
Ayse-m Pinpirikanne bende öyleydim ve hala öyleyim ama bırakamadım neyseki az kalmış doğuma senin. Tane değil canım eskisi gibi aynı iciyorum
Dkahraman Sigara içmeyi çok seven asla bırakmam diyen biriydim ki astım hastası olmama rağmen daha sonra çift çizgiyi gördüm ve paketimi attım 7aydir hiç ağzıma sürmedim zorlanmadim bile her şey kafada bitiyor ben hamile olmadan once hep derdim hamile kalirsam birakirim diye kimse de inanmiyordu birakamazsin diye herkes cok şaşırmıştı bıraktığıma kafada oyle kurmuşum herhalde😅
egemomss cetintas 21.haftaya kadar günde 3 4 tane içtim. Icerken bi an nefesim daralir gibi oldu. O an icmeyecegim dedim. Şuan 23+5 haftaligiz inan hiç canım istemiyor,yakmak bile istemiyorum. Ha bazen çok istediği de oluyor kendimi çok strese sokmuyorum eşimden bir kere çekiyorum sonra zaten canım istemiyor. Bu süreçte sakızın çok faydası oluyor deneyin derim.
Busraa17 6.haftamdan sonra tiksindim ama 5.aydan sonra canim bir istiyor ki anlatamam :( gun batimini izlerken, denizden cikinca, aksam yemeginden sonra cay icerken uff sigara kullanmayanlar bu durumlarda ne yapiyor acaba diye dusunuyorum