Bende bir şey sorayım pazartesi ameliyat olmustum kistim alındı ve kan sulandırıcı iğne vuruluyordum. Bugun kanamam basladi çok şükür bebek ve kese sağlıklı 9 haftalığım igne ve vajinadan fitil verdi. Kanamam geçmedi doktorumu aradım bir iki güne geçer geçmezse hemen gel dedi. Kullandığınız halde kanaması devam eden oldu mu ?