Nilasya12 kahvesever__ hic bisey eşim gelsin yapsın diye bekliyorum bugün yataktan Çıkmadım. 😬Bide ıkı üç haftadır karbonhidrat tüketmiyorum su fazlalığı çıktı birazsürekli protein ağırlıklı beslenmekten gına geldi 🙄
TeoMom kahvesever__ Dünden tüm yemeklerim sadece pilav yapacağım hatta kalkıp yapayım😂 Tavuk baget , mercimek çorbası, pilav , salata
Ddrjrjrr Hiçbir şey 😞 eşim arkadaşlarıyla denize gitti mangal yaptılar bende öyle yapayalnız 😞 iki şiş tavuk kalmıs bari onu getir dedim bende 🤷
aryadamla Valla eşim sağolsun menemen yaptı yanına da karpuz kestik her gün sulu yemek yapıyordum bugün böyle olsun dedik🤣