Anneminnos Nasılsınız kizlar.yolu yarilamaya az kaldı ☺️ neler yapiyosunuz.dörtlü tarama testini yaptirdiniz mi
Celiktss Anneminnos ikili yaptırdığım için üçlü/dörtlü vs yaptırmadım.. Yarın detaylı ultrasona giriyorum. 19+4te.. Hala hareket hissetmiyorum. Ya da batma,gerilme sandığım şeyler hareket…. Ben de bilmiyorum
girl_boy_annesi Anneminnos 19+6 olduk yaptırmadım ben hiç bir testi sadece 12. Haftada ense kalınlığı birde burun kemiğine bakıldı risk yok dendi 🤲🏼🥰
Sarliflz Merhaba ben yaptırmadım ikili ve detaylı yaptırdım ama emin değilim onu da yaptırsam mı diye… Artık yavaş yavaş hissediyorum hareketlerini karnımda bu haftadan belirtilerim bunlar ☺️☺️
Anneminnos Sarliflz ben de ikili yaptidim düşünmüyordum dörtlü taramayı ancak kalbinde parlaklık gördü doktorum istedi .inşallah bir şey çıkmaz kizlr dua edin
Aystsn 19+2,Hareketlerini bu hafta daha net hissetmeye başladım, 2 li yaptrmadım detaylıya girmeyi düşünüyorum
Celiktss Anneminnos merak etme. Kalple ilgili böyle sıkıntılar sonraki haftalarda kendi kendine de düzeliyo. Stres yapma şimdiden
Elmir-2525 Anneminnos bende 17 haftalık olucam alllahın izni ile belim agırıyor ıkı gundur normali bel agrısı kızlar.
Anneminnos Elmir-2525 normal kuzum benimde çok var bel ağrım magnezyum baslayabilisin doktouna danisip