Bebitommm az önce farklı bir arkadaşa da yazdım 🥹 1.5 ay nerdeyse toplamda hastanede yattım 7 kere kanama geçirdim kanamalar afedersim bildigin şarıl şarıl boşalan kanamalardı … herneyse günde 3 progestan ve 3 günde bir de ignesini vuruldjm 7 ay sadece wc yeöek dışı kalkmadım . Allaja şükür 38. Haftadayım. Yürüme yorulma koşma agır kaldırma iş yapma ve sürekli yat bunu domtorun söyler sana. Ve asla korkma aklına sürekli bem geliyim hatta gerçekten … resim atmayı bilsem atardım o kan şeysini de bilmiyorum. Ve o ilaçlar bebişimi tuttu