bhrey Kızlar hamileliğimi daha dün öğrendim. Şimdiden boşyere doktora gidip kontrol ettiemek istemiyorum. Doktorumla yazıştım , progestan verdi kullanmam için ama kese ne zaman gözükür ne zaman gitmeylitim doktora
DemirinAnnesiiii bhrey progestanı bebeğin rahime daha iyi tutunması İçin vermiş olabilir. Regli tarihinizden hesaplar iseniz bende öle olmuştu 5. Haftada kese 7. Hafta da kalp atışını duyduk
_edakrsu22 Bence gidin bı baksın ben 2.3 gün sonra gitmistim oda bayram diye yoksa ertesi gün giderdim doktorlar kistin falan var mı diyede bakiyor
Pcoslubiranne bhrey hemen gitmesen de 1 hafta sonra gitmen gerekiyor.kese rahme mi rahim disina mi yerlesmis o onemli.Gec kalinmamasi lazim.
Gmzbiri bhrey öğrendikten bi hafta sonra gittim. Kese 5 haftalıkken oluşmuştu. Kesenin olması gereken yerde mi yoksa dış gebelik mi diye korktuğum için ben gecikmeden gitmeyi tercih ettim. Bana kalsa daha da erken gidebilirdim. Çok da gecikmeyin bence.